Monday, February 23, 2009

Highlighter; Benefit, Moon Beam



As I told you, I really want the highlighter called High Beam. While searching around at BenefitCosmetics, I came over this beautiful golden pink liquid highlighter, called Moon Beam! Now I really want this highlighet too.

The difference between High Beam and Moon Beam, is that High Beam is a cold pink coloured highlighter, while Moon Beam is a warmer coloured highlighter with smal golden-glitter in it.

What is your favorite highlighter?

3 comments:

Renate Iselin said...

Okei :D Har ikke sett twilight ennå, så da måtte jeg jo bestille den :p

Får se om jeg får lagt ut sånne sminkebilder en gang ja :p men er ikke så ofte jeg orker å 'pynte' meg så mye, pga jeg ikke fester åsånn akkurat nå :P hehe

♥lipgloss86 said...

you can pick up dupes of these in superdrug by a company called MeMeMe and they are only £3 each and are just as good for a fraction of the price!! x

cherryblossom said...

I will try the vaseline trick for sure!